tirsdag, april 01, 2014

SMOB Elections

I USA er det muligt at være indvolveret i både skolen, og det trin højere (Skoledistrikt. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det.)
Camilla er rigtig interesseret i dette, så idag var vi til Student Member Of the Board valg, hvor hun var en af kandidaterne. Inden idag har hun været til interviews, og andre ting for at blive en af de sidste kandidater.
Så her til morgen kørte vi til en af de andre skoler i området, for at føre valgkamp inden der skulle holdes taler og stemmes. Det hele gik rigtig godt, og alle os der hjalp hende havde en rigtig god fornemmelse i maven, men da de offentliggjorde hvem der vandt, blev der helt stille. De fleste virkede som om de ikke havde nogen anelse om hvordan den pige vandt, så det hele var meget underligt.
Jeg syntes helt klart Camilla skulle have vundet, og det hele virkede lidt mystisk. Jeg er stadig stolt af at hun nåede så langt. (Jeg siger ikke kun dette fordi jeg ved hun læser det her, haha)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar