søndag, april 13, 2014

Philadelphia

Første stop var Philadelphia, Pennsylvania. Det var en smadder flot by, og jeg kunne sagtens have brugt mere tid der end hvad vi gjorde. Vi gik rundt og kiggede lidt på de gamle bygninger, og Camilla og mig fik lov at gå rundt lidt for os selv. Vi valgte at gå på dunkin donuts haha, vi er meget opfindsomme vi ved det. Vi spiste aftensmad på en lille bitte, jeg ved ikke engang om man kan kalde det resturant. Jeg fik philly cheesesteak, for selvfølgelig skulle jeg have det når nu jeg var i Philadelphia. Inden det var tilbage i bilen, fik vi frozen yougurt, og så var det afsted mod hotellet.

Liberty Bell med Independence Hall i baggrunden

Independence Hall hvor uafhængighedserklæringen blev udarbejdet og underskrevet.

Selfie med Benjamin Franklin!

Desværre døde han lige efter. Bare for sjov.
Her ligger han og hans kone begravet.

Se hvad vi fandt!

Den ældste gade i USA

Philly cheese steak
SÅ GODT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar