onsdag, april 16, 2014

Boston og Harvard

Dagen startede med et besøg på Boston college. Her kendte Vibeke og Joe en der gik, så hun gik rundt med os på campus, inden vi var rundt på den officielle tour og infomøde. Jeg elsker elsker elsker Boston College. Jeg kunne virkelig godt lide bygningerne og alting, det eneste der ikke er så fedt er at nogle af værelserne ligger et stykke væk. Men hold op hvor var jeg vild med det.
Hurtigt efter mødet var overstået skyndte vi os videre for at nå informations mødet på Harvard. Det er nu ret sejt at kunne sige, at jeg har været på Harvard, haha. Jeg var ikke helt vild med det. Så mine ynglings må stadig være Yale og Boston. Guiden vi havde var dog rigtig sjov, fortalte alle mulige sjove ting, og jokede også lidt med historie. Så han holdt os helt klart interesserede.

Efter endnu en dag med college besøg kørte vi hen til nogle af Joe og Vibekes venner. De bor i en by der hedder Salem, som der i gamle dage var kendt for deres Witch Trials, hvilket er hvor man brændte, hængte og eller torturede dem man troede var hekse. Her besøgte vi et gammelt hus, og hold op hvor var det skræmmende. Der var simpelthen så mange hemmelige trapper, og alting i huset var super gammelt. Det var samtidig ved at blive mørkt udenfor, så jeg syntes bestemt ikke om at være der og skulle bare ud derfra så hurtigt som muligt. Vi kørte hen og købte popcorn, og der var en kanon udsigt. Vi kom også forbi den ældste slikbutik i USA. Vi spiste aftensmad på et hyggeligt lille pizzaria, der også lå i en bygning med en masse historie. Såååå fed en oplevelse!

Harvard
Den ældste slikbutik i USA

Sååå flot en udsigt

Fra den anden side af tangen

Man kan lige se mine ben i bunden af billedet. Den her pose er altså kæmpe stor.

Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive smagen af denne

Her ligger pizzariaet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar