søndag, april 13, 2014

Den perfekte kjole

I går tog Sean og hans mor mig hen til en butik for at kigge på prom kjoler. Hold op hvor var der mange, og de var jo simpelthen så flotte! Jeg prøve fire forskellige kjoler på, men der var altså en jeg rigtig godt kunne lide. Alle andre fortalte mig dog at der var en anden de også rigtig godt kunne lide, så jeg købte ikke en. Jeg tænkte at jeg lige ville tage hjem og tænke over det, for hvis jeg ikke kunne få den lilla kjole ud af hovedet, vidste jeg jo at det var den rigtige.
Så i dag bestemte jeg mig for at det skulle være den. Sean og hans mor hentede mig, hvorefter vi kørte hen og købte min kjole. Tilfældigvis havde de i dag kjolen i min størrelse! (I går havde de den en størrelse for stor, så den skulle syes ind) Da jeg gik op for at skulle betale den, koster den så kun 100 dollars, var sat ned med 50%, så det vil sige 50 dollars. Lige i dag var der så tilbud på den kjole, så jeg kom kun af med 32 dollars!! Jeg vil lige sige at det altså ikke engang er 200 kr, for en prom kjole! Jeg kunne jo slet ikke stoppe med at smile.
Før vi kørte hjem gik vi lige over og bestilte Seans smoking. Vi havde jo min kjole, så vi kunne være sikre på at farverne matchede perfekt. Han skulle kun leje en men hold op hvor var det godt nok dyrt! Jeg fatter ikke hvor heldig jeg er!

(Ja jeg ved godt at damen i baggrunden ser lidt sjov ud i den kjole, har fået det fortalt MANGE gange)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar