fredag, april 11, 2014

Cherry Blossom

Jeg har desværre været syg idag, så tog ikke i skole eller til lacrosse kamp. Jeg fik det dog bedre i løbet af dagen, og da Vibeke foreslog om vi skulle tage til DC for at se the cherry blossom, sagde jeg selvfølgelig ja. Hun havde nemlig læst at der ville blive storm dagen efter, hvilket måske ville blæse alle bladene af træerne, og så kunne vi jo ikke se det. Så, så snart Joe kom hjem kørte Joe, Vibeke, Isabella, Sean og mig til DC. Lige da vi skulle til at stige ud af bilen fløj en af præsident helikopterne hen over os. Vi ved jo selvfølgelig ikke om præsidenten var deri, men det var stadigvæk lidt sejt.
Vi gik en tur rundt og ende ved Thomas Jefferson memorial. Vi fortsatte mod en asiatisk restaurant lidt der fra, og kom på vejen, også forbi et fiskemarked hvor der var masser af levende maryland crabs.
På vej hjem stoppede vi også lige ved Basket Robins for at få is. Så slet ikke så dårlig en dag, selvom jeg var syg.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar