lørdag, februar 15, 2014

Valentinsdag

Som jeg skrev igår havde vi en snedag. Men det stoppede ikke min ven Sean fra at tage mig på en valentines date. Han havde egentlig planer om at vi skulle ud at spise, og stå på skøjter, men på grund af vejret flyttede han det til hans hus.
Joe kørte mig derover omkring klokken halv syv, og da jeg kom ind ad døren blev jeg modtaget af de to skøneste hunde! Jeg havde aldrig været i hans hus før, men vidste godt at han havde hunde.
Til min overraskelse, havde han lavet mad, som vi tog med over til hans side af huset, hvor han havde lagt et tæppe på gulvet, tændt stearinlys og der var også en gave til mig! Han havde købt mig den største bamse han kunne finde, en æske chokolade og et super sødt kort. For anden gang inden for en uge blev jeg simpelthen så mundlam, og jeg stod bare og smilede.
Lidt senere fik vi også dessert som han havde lavet, og pludselig siger han at der er noget han skulle sige til mig. Så han tager en lille lap papir frem fra under et tæppe og forsøger at sige det. Uheldigvis havde jeg ingen anelse om hvad han sagde, så jeg hjalp ham med at sige det ord for ord på dansk, og det var først der det gik op for mig, at han spurgte om jeg ville være hans kæreste! Jeg begyndte at smile helt vildt, for hvor var det sødt! Jeg sagde selvfølgelig ja. Så nu har jeg altså en amerikansk kæreste :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar