onsdag, februar 05, 2014

Hawaii #5

Idag var jeg i den gruppe der skulle ud at snorkle i Hanauma Bay. Hold op hvor var det smukt!
Det var rimelig sketchy da vi skulle derhen, da de ikke ville tage imod kæmpe grupper, blev vi nemlig kørt derhen i taxaer med 12 personer. Vi blev sat af i midten af ingenting, hvor vi så fik udstyr, og så skulle vi ind i en anden taxa. Helt sikkert en oplevelse.
Revet var helt vildt flot, jeg har aldrig set noget så smukt, og rigtig mange tog undervands billeder. Jeg gjorde uheldigvis ikke, men hold op hvor var det vildt!
Når vi ikke var i vandet, solede vi bare på stranden og hørte musik. Så skønt! Blev dog en lille smule solbrændt, ups.

Da hele den store gruppe var samlet igen på hotellet tog vi til et kæmpe stort udendørs shopping center der hed Ala Moana. Det blev ikke til ret meget shopping for mig, men jeg er sikker på at der var nogen der fik købt noget. Efter shopping spist vi aftensmad på Bubba Gump, der er kendt fra filmen Forrest Gump, og derfor havde det tema. Så den stod på dybstegte rejer.

Det lignede noget jeg aldrig troede jeg ville se!

Photobomb i baggrunden!!





Hvor mange udvekslingstudenter kan der være på en rulletrappe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar