fredag, november 29, 2013

Thanksgiving

Ligesom alle andre udvekslingsstudenter, skal jeg da også lavet et indlæg om Thanksgiving. Dagen blev ikke brug på noget specielt, men da klokken var omkring fire, tog vi over til noget familie. Her var det meste af familien samlet, og huset var fyldt med mennesker.
Jeg ved slet ikke hvad jeg ellers skal fortælle, ud over at der var så utrolig meget mad!
Det hele smagte fantastisk, og det er helt klart en tradition jeg vil savne næste november.
Jeg smagte også pumpkin pie for første gang i mit liv! Jeg vil ikke sige at det var helt fantastisk, men det var heller ikke ringe. Det var en megetunderlig smag og konsistens, men jeg kunne godt lide det.
Baltimore Ravens skulle spille thanksgiving kamp, så mange fra familien sad og så kampen i fjernsynet, men der var også mange der ikke gjorde. Min familie er ikke helt vildt football fanatiske, haha. Jeg mener dog at Ravens vandt, så GO RAVENS!

Alt den dejlige mad!
(Da meget af det er forsvundet)

Desserterne var virkelig lækre, dog skulle jeg ikke have så meget,
da jeg stadig var fuld fra alt det andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar