lørdag, november 16, 2013

Frepps fødselsdag

Fredag var egentlig Frepps fødselsdag, men vi fejrede det først lørdag.
Vi var ude at bowle, hvor vi også spist. Herefter brugte vi rigtig lang tid på at gå rundt i spillehallen og spille en masse forskellige spil. Det var rigtig sjovt, og rigtig hyggeligt. Da tiden var ved at løbe ud, tog Sören mig med over til en 'ball drop' maskine, hvor man skulle få bolden til at falde på det perfekte tidspunkt. Det var ikke til at få Jackpot. Men det næst højeste ramte jeg gang på gang. Sören fortalte mig hvornår jeg skulle trykke, men han var stadig imponeret. Jeg ramte perfekt igen, igen og igen. De andre var rigtig imponerede, haha.
Til sidst samlede vi alle billetterne sammen, for at give Frepp en gave. Helt præcis 9779 blev det til i alt! (Camilla kan huske det helt præcise tal (klæbehjerne)). Valget faldt på en kæmpe gorilla, og bordtennis bat+bolde.
Det var rigtig hyggeligt, selvom Camilla og mig var de eneste piger, haha.

Læg mærke til at jeg var 1 point fra Marvin, der vandt første runde!
OG jeg havde flere point end alle drengene, der spillede på den anden bane.
Jeg følte mig stolt

Grant og Camilla spillede et rigtig gammelt spil
Den flotte gorilla Frepp fik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar