torsdag, november 14, 2013

Reception Honoring the Kingdom of Denmark

Igår var jeg til en reception til ære for Danmark i Washington D.C. i Department of State, for at være helt præcis. Det er en rigtig vigtig bygning, og jeg følte mig simpelthen så vigtig da vi var der!
Vi mødte og snakkede med den danske ambassadør i USA, Peter Taksøe-Jensen, spiste dansk mad og nød omgivelserne.
Det var virkelig surrealistisk, at vi var på den eksklusive etage i selveste State Department. Der skulle endda bruges en speciel nøgle i elevatoren for at komme der op!
Det er slet ikke til at beskrive alle de tanker der fløj igennem mit hoved imens vi var der, og det er heller ikke til at beskrive hvilken kæmpe oplevelse det var.

Thomas Jefferson's skrivebord!

Camilla og mig sammen med ambassadøren 

Dansk mad!
Leverpostejen ser dog lidt underlig ud, men den smagte godt

Danske desserter
(Ved nu ikke hvor dansk det var, havde aldrig fået det før)

Udsigten fra toppen af State Department

Selv toiletterne fortjente at blive fotograferet

Det fantastiske rum vi var i.
Der er pyntet op med danske farver

Vi holdt ikke tale, men skulle lige have et billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar