mandag, september 09, 2013

Renæssancefestival

Tidligt søndag morgen ringede Pilars(Spanien) vækkeur, selvom vi var nogle der gerne ville sove videre, måtte vi leve med to danse glade, og morgenfriske piger. Der var en del trængsel på badeværelserne (15-16 udvekslingsstudenter og 2 badeværelser er ikke en god kombination) men alle kom ud i bilerne, og så kørte vi afsted. Jeg kan ikke rigtig forklare hvad 'Rennfest' er, eller hvordan det foregår. Så kig på billederne, og skriv til mig hvis der er noget du gerne vil vide.
Det meste af dagen gik jeg sammen Agnes(Sverige), Frepp(Sverige), Marvin(Tyskland), Sören(Tyskland), Walter(Tyskland) og Boon(Thailand). Vi stoppede tit op bare for at snakke, så vi havde det super hyggeligt.

 Indgangen til 'Rennfest' ligner en middelalderborg

 Frepps kommentar til billedet "I look so strong! Only put the ones on Facebook where I look like that"

 Drengene gik i 'kaste-med-økse' mode, så Agnes og mig tog billeder

 Ram væggen!

 Nyt undertøj?

 Agnes gjorde et fantastisk job, mens Frepp havde lidt problemer

Det er 'Frepp'speare!

Jeg ved ikke hvad jeg syntes om det iøjnefaldende skilt

 Mange mennekser, og meget forskelligt mad.
'Fried Ice Cream'?? Jeg ved ikke hvordan amerikanerne gør det

En rigtig ridder!

Lansefægtning? Jeg ved ikke hvad det kaldes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar