mandag, september 09, 2013

I denne uge har jeg ~ Biograf, Baseball & Bananmuffins

Som læst i sidste uges indlæg sov Olivia hos mig fra søndag til mandag, så hele mandagen tilbragte vi ved poolen, hvor vi var i vandet, og nød solen. Der var 'Labor Day' derfor havde vi fri fra skole. Om aftenen var der farvelfest for livredderen Carl. Det betød også at poolen lukkede (Øv!).

Tirsdag skete der ikke noget særligt. Jeg tog i skole, kom hjem, og kan egentlig ikke huske hvad jeg lavede resten af dagen.

Onsdag efter skole var der audition til Dance Company. Hold op hvor var det svært, men sjovt. Efter aftensmad kørte Joe Camilla, Isabella og mig hen til biografen hvor vi så 'Monsters University'. Den var rigtig god, og jeg har formået at være i biografen fire gange på fire uger!

Torsdag var en jødisk helligdag, så skolen var lukket (JUBII!). Jeg sov længe og bagte bananmuffins med Isabella og Vibeke. Omkring klokken fire kørte Vibeke mig over til Olivias hus. Hun havde spurgt om jeg ville med til baseball kamp(Selvfølgelig!). Så Alexandra(Olivias nabo), en af hendes veninder, Olivia og mig tog til Baltimore for at se 'the Baltimore Orioles'. Vi havde det rigtig hyggelig, og fik en del af spillerne til at vinke til os.

Fredag var der skole igen, men om aftenen havde skolen sin første football kamp. Camilla og mig tog derhen, og Benedicte(Danmark) kom derhen senere. Hun skulle sove hos mig, så hun kunne komme med til min orientation om lørdagen, da hun ikke kunne komme til sin egen. Jeg mødte nogle flere af Camillas venner, og vi havde det rigtig sjovt, selvom jeg ikke fattede noget af spillet. Men hver gang de råbte Sörens navn jublede vi. Han gjorde det åbenbart rigtig godt (Sören og Frepp er begge på skolens football hold).

Lørdag skulle vi til Annapolis til YFU Post Arrival Orientation. Vi var en hel masse udvekslingsstudenter, der skulle snakke om en hel masse. Det meste havde jeg dog fået at vide allerede hjemme i Danmark, så jeg fik ikke så meget ud af det. Men det er altid hyggeligt når vi er en masse studenter samlet.
Efter mødet blev de fleste blev for at spille minigolf og spise pizza, men jeg tog hjem. Senere kørte vi over til Shawns hus, hvor vi var omkring 16 udvekslingsstudenter der skulle sove, før vi skulle til Renæssance festival om søndagen. Hold op et kaos! Men hvor havde vi det hyggeligt. Vi var nogle stykker der var i poolen, nogle spillede guitar, lavede s'mores, så film eller bare sad og snakkede. Men da det kom til at vi skulle sove brød helvede løs. Der var ikke nok senge til alle, så alle var mega forvirrede. Det ente med at vi sov 6 piger på Frepps værelse, en på sofaen(mig, wuhu!), to i sengen og tre på tværs af en madras på gulvet. Nogle sov på sofaen i stuen, i sengen på gæsteværelset, imens drengene sov på Sörens værelse. Det var vildt roddet, men vi fandt ud af det, og alle fik en smule søvn.

Søndag tog vi til 'Rennfest' som du kan læse om lige HER

Jeg har nu kørt med Camilla et par gange, og hun gør det ret godt

Vi fik en medium sodavand, men den var større end de fleste store i Danmark

Fik en baseball til min første kamp!

Vi fik flotte hatte!

Skør fan! Vi var nød til at få taget et billede med hende
(Undskyld kvalitet, ikke mit billede)

Min første Football kamp! Go Knights!

FIFA er en meget seriøs ting!
Hvis du vil se drengenes reaktion når folk går ind foran fjernsynet, så kan du se videoen på min Instagram (pernillelisberg)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar