mandag, september 02, 2013

I denne uge har jeg ~ Skole, Starbucks & Sleepover

Endnu en uge er gået, tiden flyver bare afsted. Jeg kan ikke forstå, at jeg snart har været her i en måned. Jeg har snakket med andre udvekslingsstudenter, og vi er enige om, at den følelse vi har er der kun udvekslingsstudenter der har. Vi har det som om vi har været her mega længe, men samtid rigtig kort tid, jeg ved det lyder underligt, men det er den eneste måde at forklare det på.

Mandag startede Isabella i skole. Camilla var frivillig på skolen for at hjælpe alle niende klasserne, så jeg var alene med Vibeke. Vi brugte det meste af formiddagen på at male, hvorefter vi kørte en tur hen til basens supermarked. Ellers lavede jeg ikke så meget (af hvad jeg kan huske). Efter aftensmad lavede jeg cookies med Isabella, og hold op hvor blev de gode!

Tirsdag var min første skoledag. Så hvis du har lyst til at se hvordan den gik, så klik HER.

Onsdag og torsdag gik med skole, udfyldning af en milliard papirer og afslapning på sofaen.

Fredag efter skole tog jeg med Camilla og to af hendes venner Mitchell og Chris, ind til Baltimore. Hen over Labor Day Weekend er der 'the Grand Pris of Baltimore' så der var racerløb, og masser af fede biler. Mitchell var den eneste med kørekort så han kørte, og jeg må sige at det er lidt underligt at køre med en jeg har tysk med + er lige så høj som (og jeg er ikke særlig høj.) På vej hjem kørte vi omkring Starbucks, hvor efter Camilla og mig så et afsnit af Pretty Little Liars, og gik i seng.

Lørdag tilbragte jeg ved poolen. Det var den sidste weekend den havde åben, og der var fantastisk vejr, så det var om at udnytte det. Imens vi sad og spiste aftensmad foreslog Joe at vi kørte til IKEA, istedet for at vente til på torsdag. Så pludselig sad vi alle sammen i bilen, på vej derhen. Vi skulle egentlig have et spejl til mit værelse, en skrivebordsmåtte (jeg ved ikke hvad man kalder det), billeder til mit værelse og en gardinstang. Men fik vi noget af det? JA! Én ting.. Men til gengæld købte vi en masse andet, som vi lige pludselig havde brug for, haha. Sådan er det altid med IKEA.

Søndag startede med en tur i Target, for at se om de havde billeder der kunne passe ind på mit værelse. Men nej, og igen kom vi i tanke om nogle ting som vi lige pludselig havde brug for.
Da vi kom hjem kom Olivia. Vi havde aftalt en filmaften, så hun kom om formiddagen så vi kunne gå til poolen. Vi havde det super hyggeligt, og fik også en del sol (jeg elsker at jeg kan sole mig i september!) Efter aftensmad kørte Joe hen og lejede en film til os, og hans ven var der også, så de kørte lige omkring og købte slik (selvom vi egentlig har masser). Vi havde det super hyggeligt, så det må helt klart gentages.

De berømte gule skolebusser

 Isabella hjalp mig med at dekorere mine mapper

Jeg tager klaver i skolen. Skal jeg lave et indlæg om mit skema?

Baltimore Inner Harbor

Out of order??

Jeg fandt en dansker hos Corvette!

Vi kom helt tæt på bilerne

Funnel Cake? Det smagte godt

Et luftskib!

Vi fandt disse to skønheder

Ja, vi går rundt midt på racerbanen

Smuk sommerfugl ved poolen

Så skal der ses film! Popcorn, te, twizzlers og Hershey's chokolade


Ingen kommentarer:

Send en kommentar