fredag, oktober 18, 2013

Long time no talk

Det gik op for mig igår, at jeg ikke har lavet ét eneste indlæg de sidste tre uger! Jeg kan huske fra da jeg var derhjemme, at jeg hadede når der gik lang tid imellem at der blev lavet indlæg, fordi jeg bare var så nysgerrig og interesseret i hvad de forskellige studenter gik og lavede. Nu er jeg selv en af dem!
Jeg har egentlig ikke haft travlt i hverdagene, men så snart der er weekend, bliver kalenderen hurtigt fyldt. Men jeg har en masse indlæg på vej, så bare rolig. Jeg vil gå igang imorgen, starte med nogle "gamle" og sørge for at få lavet en masse indlæg, så vi kan komme up to date.

Kan høre at det er lige startet med at regne, så har lige fået en utrolig trang til varm kakao og en film. Klokken er godt nok halv elleve om aftenen, men har ingen skole imorgen, så hvorfor ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar