lørdag, august 10, 2013

New York dag 1

Jeg ved godt at jeg kun er i NY to dage, men jeg har så mange billeder, og så meget at fortælle, at jeg fortæller over to indlæg.

Vi ankom omkring klokken to fredag, men vi nåede så meget den dag. Vi gik en tur på 5th Avenue, gik ind på Museum Of Modern Art. Men da vi var kommet ind, fortrød vi og gik ud igen. Vi gik igennem Central Park, for at komme hen til American Museum of Natural History, det museum fra filmene 'Nat På museet'. Det ligner dog ikke det fra filmene, men jeg kunne godt genkende nogle ting. Da vi kom ud fra museet regnede det, og vi vidste ikke helt hvad vi skulle. Men pludselig var vi på vej ind i en gul NY cab, som tog os til Macey's. På vejen, kørte vi på Times Square, så jeg fik nogle rigtig gode billeder af alle skærmene.
Senere tog vi bussen til hotellet i New Jersey, hvorefter vi spiste på Houlihan's. Efter en tur i Walmart, et dyp i poolen, og en tur i spaet, gik vi trætte i seng. Jeg var især træt, da jeg stadig var meget jetlagged.

Velkommen til NYC!

Central Park midt på Manhattan

Dinosaur på Museum Of Natrual History

Mennesker og høje bygninger over ALT!

I en cab! med Olivia, Frepp og Sören på forsædet

Times Square

Ingen kommentarer:

Send en kommentar