mandag, marts 24, 2014

Tonbandgerät

Eftersom min tysk lærer er virkelig fantastisk, havde hun fået et tysk band til at komme til skolen! De er på tour i USA, og et af deres stop var vores lille skole. De har blandt andet spillet i Chicago, Seattle og LA, og de valgte alligevel at komme forbi her.
Det var ret fedt at komme helt tæt på et upcoming tysk band, for deres musik er også rigtig god, selvom jeg ikke rigtig forstår det, haha.
Efter koncerten kom de ud i auditoriumet, så vi kunne tage billeder, få autografer og hvad man ellers ville. jeg fik dem til at skrive på min tshirt, og også på mit pass der sagde at jeg var med bandet. Lige så snart vi tog det på, følte vi os rigtig vigtige haha.
Det hjalp selvfølgelig også lidt, at det var i skole tiden og at vi ikke skulle betale noget for det.

Det var lidt svært at tage billeder, men jeg fik taget nogle videoer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar