torsdag, marts 27, 2014

Promposal

Det er officielt, jeg skal til prom med Sean!

Jeg skulle blive efter skole sammen med Camilla for at dele hendes adopt-a-knight trøjer ud, og vi gik hele skolen rundt, selvom alle dem der skulle have trøjer allerede var taget hjem. Siden det også var en af de første dage hvor vi kørte i skole, havde vi fået lov til at tage på Starbucks efter skole.
Da Camilla endelig indså at det var spild af tid, at gå rundt på skolen og lede efter folk der var taget hjem, kunne vi endelig komme afsted. Uheldigvis tabte jeg min telefon, og den ville altså ikke du igen. UPS!

Da vi kom hen til Starbucks var vi på vej ind, og jeg spurgte Camilla om hun havde sin pung med, eftersom jeg havde glemt min derhjemme. Hun sagde at hun glemte den i bilen, så jeg gik tilbage for at tage den, imens hun gik ind. Da jeg så kommer ind, og prøver at finde ud af hvad jeg vil have, går hun lige pludselig igang med at bestille, selvom jeg overhovedet ikke var klar. Både hende og ham der arbejdede der stod og ventede på mig, imens jeg bare kiggede op på skiltene. Pludselig siger Camilla "Se!" og peger ned på disken, hvor der står fem starbucks kopper med bogstaverne P R O M ?
Jeg går fuldstændig i stå, og står bare og stirrer på kopperne, indtil jeg bliver drejet rundt, og bag mig er Sean på knæ, med en Yes og en No kop i hver sin hånd.
Jeg er fuldstændig mundlam, og står bare og stirrer på ham indtil jeg langsom rækker hen og tager den kop der står Yes på, hvorefter han rejser sig op og krammer mig.
Vi rystede begge to helt vildt, og han fortalte mig efter at han et øjeblik var bange for, at jeg ville sige nej, fordi det tog mig så længe, haha. Han havde også fået Chai Tea Latte i Yes koppen , fordi han vidste at det er en af mine ynglings drikke. Kan man ønske sig en bedre kæreste?

Åbenbart er jeg gået lige forbi vores venner Madi og Jared, der sad ved et bord og havde hjulpet Sean. Jeg havde ikke set Sean, der stod bag ved en bogreol, og jeg lagde jo heller ikke mærke til kopperne. Vi kan nok godt blive enige om, at jeg er virkelig dårlig til at ligge mærke til ting.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar