onsdag, januar 01, 2014

Godt nytår!

Så blev det også år 2014 i Maryland. Jeg må sige at min nytårsaften var noget anderledes end hvad den plejer. Vi spiste fondue og til dessert chokolade springvand og is. Da klokken var seks her, var klokken tolv i Danmark. Så jeg havde fået mine forældre til at tage deres iPad med udenfor, så vi kunne sidde her ovre og se fyrværkeriet. Men det var altså ikke det samme. Vi så dog 90 års fødselsdag på YouTube(tak mor), og vi så en film der hedder 'Turbo'. En meget stille og rolig aften.

Da klokken nærmede sig 12 slog vi over og så nedtællingen i New York, der blev skålet, givet knus og så var det tid til at gå ud, og fyre "fyrværkeri" af.
Jeg må sige at det var rimelig tamt, da fyrværkeri der flyver op i luften er forbudt i Maryland(HVAD!?) Men i det mindste havde vi lidt. Da klokken var et sted mellem et og halv to var alle i seng, og nytårsaften var ovre. Meget anderledes.


Vores fine nytårs bord

Skype blev slået til fjernsynet så vi kunne se fyrværkeri på storskærm

Joe fejre nytår med stil

Vores "vilde" fyrværkeri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar