søndag, december 15, 2013

John Mayer koncert

Havde simpelthen den fedeste oplevelse igår, sammen med Olivia, Anna og Frepp. Sören,Werner og nogle andre var også med, men vi sad ikke sammen. Vi var nemlig til John Mayer koncert!
Jeg vil godt være den første til at indrømme, at jeg aldrig har lyttet til hans musik, men da Shawn spurgte om jeg ville med, kunne jeg ikke sige nej.
Som opvarmning spillede Phillip Phillips, som Olivia er helt forelsket i, så det er hende i kan høre skrige og synge med i videoen, haha, da det er hende der har optaget den.
Der var også en overraskelses optræden af John Mayer, sammen med Phillip Phillips, hvor de spillede sangen 'Old Love'.

De er begge to ekstremt dygtige, og jeg kommer helt sikkert til at lytte til dem i fremtiden. Det gør jo heller ikke noget, at jeg var afsted med sådan nogle fantastiske mennesker.

Set list:
Queen of California - Paper Doll - Who Says - I Don't Trust Myself - Speak for Me - Half of My Heart - You Don't Know How it Feels - Slow Dancing in a Burning Room - Driftin' Blues/Walt Grace's Submarine Test, January 1967 - Wildfire - Something Like Olivia - If I Ever Get Around to Living - Waiting on the World to Change - Why Georgia - Dear Marie - Gravity



Phillip Phillips
Home

Phillip Phillips og John Mayer
Old Love

John Mayer
Gravity





Nåårr ja, alle kan lige spille guitar når den er bag ved ryggen!

Jeg måtte have en t-shirt fra min første "rigtige" koncert


Ingen kommentarer:

Send en kommentar